PODPORA PRO TH!

25.02.2012 18:06

Ahoj lidi! Mám tu důležitý článek, který se týká TH.

 

Takže.. čím bych začala?

 

Na FB jsem obnovila skupinu "Trinity Holdings", takže kdo tam ještě není - přidejte se, a pokud můžete, pozvěte nějaké lidi od koní a tak. Vím, že to není nic moc, ale aspoň něco, třeba si toho někdo všimne...

 

Dále jsme se s holkama rozhodly uspořádat soutěž, ve které by byly nějaké kvízy a odpovědi na ně na stránkách TH (za nápad vděčíme Anne ^^). Podle mě by to mohlo aspoň trochu zabrat a nalákat nějaké nové lidi. Jako výhry budou věcné ceny, chtěla bych také něco udělat, ale ode mně by to asi nikdo nechtěl, takže asi nabídnu nějaké knížky z Pony Clubu (pokud by měl někdo zájem) :D A možná ještě něco vymyslím.. Kdyžtak budeme rádi, když taky přispějete nějakou cenou, můžete psát svoje názory, co vás napadne :)

 

Také bysme chtěli udělat letáčky a vylepit a rozdávat všude, kde to půjde. Pokud budete chtít, můžete se připojit ve svém okolí, např ve stáji nebo někde, kam chodí hodně koňáků, nebo i ve škole, obchodech... (Např. jistě znáte takové ty inzeráty v  Kauflandu, Tescu apod.)

 

A nakonec - snažte se šířit na internetu, dejte si článek na blog, můžete dát reklamu na nějaké stránky na FB, Ufonek, Howrse, Pony Club... všechno, co vás napadne! :)

 

A samozřejmě nakupujte! Věřím, že to všichni zvládneme... TH prostě nesmí skončit..

 

Pokud by někdo chtěl "něco na blog", tak jsem udělala animaci. Já ji mám na úvodní stránce, jako klikačku..

 

 

A ještě skvělá reklama od Anne:

 

 

 

MOC DĚKUJI VŠEM, CO SE ALESPOŇ TROCHU SNAŽÍ POMOCT!