CLS Mania...

22.03.2012 16:30

Tak, je to tady ... už jen 8 dnů! A nedávno to byla taková doba.. :D Lepší název článku mě bohužel nenapadá :D

 

Na CLS jedou:

•     Shining Star (Polaris)

•     Al Shams of Isis (Sunny)

•     Minetree Mossy

•     Britannia

•     GG Valentine

•     Magician Blue Boy

•     Apple Jack

•     Stunt

•     Orion

•     Sindy

•     Sunny

•     Twilight

•     Margotka

•     4 SM

•     13 MW + scénka

•     1 PS Chips

•     Brit + Stunt do performance

 

 

 

Asi si říkáte, že jsem se zbláznila.. navíc, někteří (možná i většina) ani nemají šanci, ale co už. Hříbata vzít musím, jinak by mě zabily (znáte přece Sindiny nápady..) a MW je kategorie, kde máme podle mě nejvíc šanci... ale vůbec netuším, jak se v tom zase vyznám! To bude něco! Alespoň jsem už dodělala rozpis kategorií a ringů, takže potáhnu ještě navíc desky. Na rodokmeny kašlu - je to hrozná práce! :D Ale musím dořešit diorama do scénky... zítra jedeme nakupovat do Prahy, o víkendu lístečky, scénku, čtenářský deník, učit se a ještě možná přijede teta. Opravdu nestíhám, jako každý rok přípravy na poslední chvíli.. :D

Co vy a vaše přípravy?

 

PS: Přemýšlím, jestli se nemám vrátit zpátky na blog, přece jenom to tam je lepší s komentama k novinkám, lidi tam raději chodí a tak... ale profily bych nechala tady. ;)