Jsme doma

19.02.2012 16:00

Ano, už včera jsme přijeli. Na horách to bylo super, i když sněžit mohlo méně, ale jinak počasí celkem šlo, zažila jsem na horách horší :) Bohužel jsem nakonec žádné koníky nevzala - přišlo mi to zbytečné, protože jsme stejně každý den byli v Peci na sjezdovce a moc času na focení nebylo. Ale fotek mám docela dost, jak mě znáte, fotím každou blbost (včetně Němců na sjezdovce :D) .. Někdy až budu mít čas, roztřídím a hodím na rajče :)

Jak už jsem možná říkala, tento týden máme strašně učení, ale ten další se už snad konečně začnu více věnovat přípravám na CLS. Musím udělat pořádek v tom, kdo všechno pojede a kdo nový má přijet... a konečně i ty rodokmeny :D 

Také jsem se rozhodla nějakou dobu zaměřovat spíš na Stablíky a MW. Důvod je jasný, za prvé jich máme strašně málo, také nejsou tak drazí, SM se i dobře fotí, jdou s nimi lépe dělat scénky (hlavně přenášet) a navíc mi dochází místo na poličkách, takže potřebuju něco "lépe skladnějšího" :D Samozřejmě sbírám pořád všechny velikosti, ale už ne každého, jen ty co se mi opravdu nejvíc líbí. Nejvíc se těším na novinky u TH, které by měly dorazit sice až později, ale nevadí :)

Nevím, co dál bych měla napsat.. hmm, přemýšlela jsem, jestli jsem neměla přece jenom radši zůstat na blog.cz a tady udělat S/D list, ale vím, že bych stejně nestíhala a nevěděla, co psát :D Takže, zatím zůstáváme tady :) 

 

Jedna Krkonošská, z Obřího dolu v Peci pod Sněžkou (jo, to vzadu je Sněžka :D) a teď už se jdu vážně učit..